לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס בוקר בצ`י קונג - לעורר את החיוניות בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ענבל רז
אומנויות לחימה »  צ'י קונג »  שיעורים צ'י קונג »  צ'י קונג בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : ענבל רז
מתי : חמישי 14/3/2019 8:30-10:00
עלות : ₪900
עם :

ענבל רז

מזמינה אתכם להצטרף אלי לפתוח איתי את הבוקר בתרגול הסדרה לעורר את החיוניות בשיטת צ`י קונג חכמת הריפוי (Zhineng). לחבר את התודעה לגוף ולהסכים להיות. להתחיל את היום בבהירות, צלילות ושקט.

הזרם הבלתי פוסק של הרגשות, מחשבות, דאגות ומטלות, מלווה אותנו כמו צל. ביום ובלילה, בעבודה ובשעות הפנאי ? לפעמים נדמה שהוא שם תמיד, ממלא את המרחב הפנימי בדחיסות וברעש. אבל יש גם רגעים נדירים בהם המרחב מתרוקן, והצל מתחלף באור בהיר ושקט.

אבל איך אפשר לשמור את האור, את המיכל צלול וריק? זה מתחיל בחיבור התודעה עם הגוף - במקום להיות ברעש, בעומס, בסיפור, לחזור אל התחושות הפיזיות ולהסכים להיות. להיות נוכח ברגע, בכאן ובעכשיו - גם כשהתחושות מכאיבות ומציקות, והמרחב הפנימי גדוש ועמוס.

בצ`י קונג חכמת הריפוי (Zhineng), אנחנו לומדים ומקבלים כלים לחזור אל הגוף ולרוקן את המרחב. לשנות את הסביבה הפנימית מרועשת לשקטה ובהירה. אני מזמינה אתכם לקורס על הסדרה Awaken Vitality, שנבנתה במיוחד כדי לחזק את חיבור התודעה עם הגוף. וכך גם לעורר את החיוניות שגלומה בו. זהו תרגול פיזי, אינטנסיבי, מעורר וממקד, שמשפיע ומחבר אל כל המערכות: מתיחה והנעה של מערכת השלד, הפעלה של מערכת העצבים, מערכת הדם, החיסון, הלימפה ועד למטבוליזם התאי. התרגול מעיר את הצ`י לתנועה, פותח חסימות ומשחרר מתחים פיזיים ורגשיים, יוצר מרחב פנימי שקט, מואר ורגוע.

בקורס, לאורך 12 מפגשים:
? נלמד לעומק את חמשת התרגילים של הסדרה.
? נפתח ונחדד את היכולת להיות נוכחים בגוף ולחוש בו.
? נלמד להיות אקטיביים ולהשפיע על הגוף ועל התודעה באמצעות עבודה
עם שלושת הA (קבלה, הפעלה, הוקרה).
? נכיר ונשנה דפוסים פתולוגים.
? נלמד ונתרגל Wall Squat ? תרגיל פיזי אינטנסיבי שמחזק את סיבולת הלב והריאה ופותח חסימות בגוף ובנפש. דרך נהדרת להתחיל את היום.

הקורס מתאים למתחילים ומתקדמים. עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הצ`י גונג, הקורס יקנה בסיס שיקל ויאיץ את ההתקדמות וההבנה בחיבור לגוף ולתנועת האנרגיה בו. עבור בעלי ניסיון זוהי אפשרות לדיוק בתרגילים, לחיזוק היכולת לנוכחות בגוף ולהשפעה עליו. זוהי הזדמנות להתחבר לכוחות הריפוי הפנימיים, להשתחרר מדפוסים מגבילים ולהגדיל את השמחה והשלווה בחיים.

הקורס יתקיים בימי חמישי מה14.3 ועד ה13.6, בין השעות 8:30 עד 10:00.
ברחוב אבן גבירול 105, סטודיו קונדליני יוגה, תל אביב.
עלות: 900 שקלים ל - 12 מפגשים.

לכל שאלה נוספת או הרשמה, מוזמנים ליצור איתי קשר.

קצת עלי
אני ענבל רז, עוסקת בצ`י גונג, רפואה סינית וטיפול במגע משנת 1988 בקליניקה פרטית. בעבר טיפלתי גם במסגרות ציבוריות, בבי"ח איכילוב ובמרפאה לרפואה משלימה של כללית. לימדתי רפואה סינית וצ`י גונג בבית ספר לרפואה סינית עתיקה בפקולטה לחקלאות ברחובות. כיום, מורה בכירה בצ`י סנטר ישראל ומלמדת קבוצות צ`י גונג ושיעורים פרטניים.

במהלך השנים למדתי שיטות שונות בסדנאות בארץ ובעולם. ב 2014 פגשתי את מאסטר מינג טונג ואת צ`י גונג חכמת הריפוי ? Zhineng למדתי להכיר את כוחה של השיטה ואת האפשרויות שמזמנת לתמיכה ולריפוי. מאז לומדת ומעמיקה לתוך השיטה עם מורים שונים בארץ וברחבי העולם.

ענבל רז

אני עוסקת בצ`י קונג, רפואה סינית וטיפול במגע מ 1988 בקליניקה פרטית. בעבר טיפלתי גם במסגרות ציבוריות, בבי"ח איכילוב ובמרפאה לרפואה משלימה. לימדתי רפואה סינית וצ`י קונג בבית ספר לרפואה סינית ברחובות. כיום מלמדת קבוצות צ`י קונג ושיעורים פרטים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
איזבלה בן אהרן
איזבלה בן אהרן
איזבלה בן אהרן
Miriam Lamdan
<

כל הפעילויות של ענבל רז:

שיעורי צ`י קונג חכמת הריפוי

צ`י קונג חכמת הריפוי

בימי שני נפגשים בחמש לשעה וחצי של תרגול צ`י קונג חכמת הריפוי ברחוב זנגביל 26 בתל אביב. התרגול מעודד ומטפח את הבריאות, את החיבור פנימה לתחושות ולרגשות, לומדים להכיר ולהבין את הגוף האישי.» עם ענבל רז

שני
שיעורי צ`י קונג חכמת הריפוי

צ`י קונג חכמת הריפוי

עם: ענבל רז

מתי: שני

שיתוף חברים
עם : ענבל רז
מתי : חמישי 14/3/2019 8:30-10:00
עלות : ₪900